.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علت لغو سفر خاتمي به ژاپن

عدم هماهنگي خاتمي با مسئولين دولتي مانع از سفر وي به ژاپن و شرکت در اجلاس خلع سلاح هسته اي شد.

سيد محمد خاتمي رئيس جمهور سابق در نظر داشت چهارشنبه شب براي شرکت در اجلاس شوراي تعامل در زمينه خلع سلاح هسته اي به ژاپن سفر کند اما اين سفر انجام نشد.

يک مقام مطلع در اين زمينه به خبرنگار ستون شنيده ها و نکته ها گفت: معمولا مقامات کشور که ديگر در مسئوليت نيستند براي شرکت در مجامع سياسي و اقتصادي خارج از کشور که دعوت مي شوند قبل از سفر براي انجام آن و مواضعي که اتخاذ خواهند کرد با مسئولين مربوطه هماهنگي هاي لازم را به عمل مي آورند کما اينکه آقاي خاتمي با هماهنگي قبلي تاکنون در چند اجلاس مهم خارجي شرکت کرده است.

زيرا مواضع اين گونه چهره ها در خارج از کشور به حساب دولت فعلي گذاشته مي شود. اما آقاي خاتمي برنامه سفر و موضوعات قابل طرح در اجلاس مهم هسته اي را به هيچ يک از مسئولين ذيربط اطلاع نداده بود به همين خاطر مصالح نظام و مردم در اين ديده شد که سفر آقاي خاتمي به ژاپن انجام نگيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 فروردين 1389
اصلا براي چه بره كم .يك عده جوان ساده لوح را با نظام در گير كرد خودشون هم ككشان نگزيد. به نظر بنده ايشون بايد در بازداشت خونگي به سر ببره 8سال رئيس جمهور بودي چه گلي بر سر اين مردم زدي. وزير وزرات كه دائم از بي بي سي وشبكه ووا سر درآردند هر چه آدمكش وجنايتكار بدون در اسرائيل ازش حمايت كردند.به نظر بنده ايشون بايد زنداني بشه.حيف اين سيدي كه رو اسم اين آقاست
نا شناس 29 فروردين 1389
شما گفتيد .ماهم باوركرديم !؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.054 seconds.